כך תקימו אתר לפסטיבל

אתר לפסטיבל

פסטיבל הנו אירוע קצר שעומדת מאחוריו השקעה רבה. אי לכך בשביל לוודא שההשקעה אכן תשתלם, חובה למכור את כול הכרטיסים, וזאת ניתן לעשות באמצעות אתר מקצועי שמתייחס לסך הנדבכים הייחודיים. מכאן ממש כשם שיש לקבל החלטה מושכלת ולפעול בהקדם בכל הנוגע לבחירת המיקום, השחקנים, אורך האירוע ותמחור הכרטיס, כך גם יש לקבל החלטה מושכלת ולפעול בהקדם בכל הנוגע להקמת אתר ייעודי, וזאת כי איך שלא תסתכלו על הסיטואציה, איכות האתר עשויה להשפיע באופן ישיר על סך ההשקעה. אם כן כיצד מקימים אתר מוצלח לפסטיבל? ובכן התשובה הקצרה היא שנדרשת עזרה מקצועית. מהי התשובה הארוכה? להלן מספר דגשים חשובים:

חברת אחסון אתרים

בכדי ליצור עבור הלקוח חווית רכישה כמה שיותר נעימה, הכרחי לוודא שבוחרים נכונה חברת אחסון אתרים. בחירה נכונה של חברת אחסון אתרים אפילו יותר חשובה משיקולי קידום אורגני, ולו כי לגולש אין סבלנות – אתר שלא נפתח מהר הנו אתר שכבר לא ייכנסו אליו וחבל. מכאן שיש לבחור את החברה כראוי, בהתאם לצרכים שנוגעים למאפייני קהל היעד, בהתאם לאופי שירות הלקוחות ושירותי התמיכה שניתנים, בהתאם למהירות עליית האתר, בהתאם לגמישות המוצעת (למשל היכולת להגדיל את נפח החבילה) ובהתאם לרמת האבטחה, כאשר תמיד מומלץ לקבל חודש התנסות חינמי, בו בוחנים את איכות ההתאמה.

מערכת למכירת כרטיסים

מערכת חכמה למכירת כרטיסים מהווה בסיס מהותי. מה יש לדרוש ממערכת שכזו? שהיא תציע ממשק משתמש כמה שיותר אינטואיטיבי לשימוש, שהיא תאפשר שימוש הן מהנייד והן מעמוד הפייסבוק, שהיא תעמיד צוות תמיכה עבור כל בעיה, שהיא תאפשר סריקה נוחה של הכרטיסים (מבלי שיהיה חובה להתחבר לאינטרנט) ובאופן כללי על המערכת לפשט את פעולת הרכישה, כי מספיק שהלקוח יעמוד מול קושי בודד בשביל שהוא ימהר להרים ידיים.

חלק משלים – שיווק!

לצד החשיבות להקים אתר למכירת כרטיסים, כחלק מהפקת הפסטיבל גם חשוב לפרסם את הפסטיבל עצמו, אחרת אנשים לא יהיו מודעים אליו וכלל לא יחפשו את אתר המכירה. אי לכך ישנה חשיבות רבה לקידום ממומן ואורגני, וחשוב ביותר להבין באלו פלטפורמות משקיעים את המאמצים והתקציבים, כאשר אם מדובר בפסטיבל, הגיוני לפעול בפייסבוק ובגוגל, אם כי גם קיימים אפיקים נוספים.

השקעה במימד הוויזואלי

חשוב להבין שפסטיבל עובד הרבה על החוש הוויזואלי. אנשים מבקשים לקבל טעימה ולהבין מה הם עומדים לראות, ועל כן חשוב ביותר שבאתר יהיה לא רק תוכן אינפורמטיבי אודות נושא ההצגה, השחקנים, מיקום, מחיר וכדומה, אלא גם חשוב ביותר שבאתר יהיו תמונות איכותיות, ואם ניתן לשלב קטעי וידאו שיוצרים טריגר, הרי שמדובר ביתרון משמעותי.

אפקט מידי

מה עוד? חשוב לעבור על הכללים של גוגל, אלו שמכתיבים כיצד מדורג אתר איכותי. מבחינת שיווק, מומלץ לפעול בכמה חזיתות. בנוסף, כל העת רצוי לבצע אופטימיזציה והכרחי לזכור שהאפקט צריך להיות מידי, וזאת כי מדובר באתר שרלוונטי רק עבור פרק זמן מאוד מוגדר, ועל כן מהותי להשקיע בשיווק ממומן שיודע להעניק תוצאות מידיות. חנוכה שמח!

השארת תגובה